Premiéra: | 11. jún 2014 |
Dĺžka: | 104 minút |
Žáner: | Dokument |
O filme:
danubeStory I: od farmára k lovcovi žiab
dĺžka: 52 minút
prvá časť dokumentárneho filmu jany čavojskej a vladimíra kampfa
Príbehy ľudí a druhej najdlhšej rieky v Európe. Autori niekoľkokrát precestovali po zemi a po vode celý Dunaj dlhý takmer tritisíc kilometrov. Hľadali postavy charakterizujúce desať krajín, ktorými rieka preteká.
V prvej časti príbehov od Čierneho lesa v Nemecku po Čierne more na hranici Rumunska a Ukrajiny rozprávajú: V Nemecku farmár, jeden zo strážcov prameňov, v Rakúsku výrobca tradičných drevených bárok, na Slovensku biológ, v Maďarsku správca mosta, v Chorvátsku ornitologička, v Srbsku galerista a zberateľ umenia, v Bulharsku páleničiar, v Moldavsku muzikant, na Ukrajine fotografka a v Rumunsku lovec žiab.
Pestrú zmes ich životov dopĺňa jednoduchý príbeh rieky. Napriek tomu, že pri prameni žijú tí bohatší a životná úroveň ľudí na brehoch ide dolu vodou naozaj dolu vodou, žiadny z príbehov nie je uplakaným zmierením sa s osudom, ale jedinečnou poctou pozoruhodnej životaschopnosti.
danubeStory II: od manažéra ku klobučníkovi
dĺžka: 52 minút
druhá časť dokumentárneho filmu jany čavojskej a vladimíra kampfa
Ďalšie, zimné príbehy ľudí z desiatich krajín, ktorými Dunaj preteká. Tento raz postupujeme proti prúdu. Rozprávačmi o živote s riekou sú: Hotelový manažér na Ukrajine, logopedička v Moldavsku, zbormajsterka v Bulharsku, tréner veslovania v Rumunsku, kompár v Srbsku, žoldnier v Chorvátsku, výrobca masiek v Maďarsku, lodník na Slovensku, kaviarnik v Rakúsku a klobučník v Nemecku.
Dopĺňajú ich informácie o zaujímavostiach rieky a živote na jej brehoch. Príbeh Dunaja končí v Nemecku, na kanáli Rýn – Mohan – Dunaj, ktorý rieku spája so severom Európy.
Dĺžka: 104 min
Rok výroby: 2013
Dátum lokálnej premiéry: 11. jún 2014
Krajina pôvodu:
O filme:
danubeStory I: od farmára k lovcovi žiab
dĺžka: 52 minút
prvá časť dokumentárneho filmu jany čavojskej a vladimíra kampfa
Príbehy ľudí a druhej najdlhšej rieky v Európe. Autori niekoľkokrát precestovali po zemi a po vode celý Dunaj dlhý takmer tritisíc kilometrov. Hľadali postavy charakterizujúce desať krajín, ktorými rieka preteká.
V prvej časti príbehov od Čierneho lesa v Nemecku po Čierne more na hranici Rumunska a Ukrajiny rozprávajú: V Nemecku farmár, jeden zo strážcov prameňov, v Rakúsku výrobca tradičných drevených bárok, na Slovensku biológ, v Maďarsku správca mosta, v Chorvátsku ornitologička, v Srbsku galerista a zberateľ umenia, v Bulharsku páleničiar, v Moldavsku muzikant, na Ukrajine fotografka a v Rumunsku lovec žiab.
Pestrú zmes ich životov dopĺňa jednoduchý príbeh rieky. Napriek tomu, že pri prameni žijú tí bohatší a životná úroveň ľudí na brehoch ide dolu vodou naozaj dolu vodou, žiadny z príbehov nie je uplakaným zmierením sa s osudom, ale jedinečnou poctou pozoruhodnej životaschopnosti.
danubeStory II: od manažéra ku klobučníkovi
dĺžka: 52 minút
druhá časť dokumentárneho filmu jany čavojskej a vladimíra kampfa
Ďalšie, zimné príbehy ľudí z desiatich krajín, ktorými Dunaj preteká. Tento raz postupujeme proti prúdu. Rozprávačmi o živote s riekou sú: Hotelový manažér na Ukrajine, logopedička v Moldavsku, zbormajsterka v Bulharsku, tréner veslovania v Rumunsku, kompár v Srbsku, žoldnier v Chorvátsku, výrobca masiek v Maďarsku, lodník na Slovensku, kaviarnik v Rakúsku a klobučník v Nemecku.
Dopĺňajú ich informácie o zaujímavostiach rieky a živote na jej brehoch. Príbeh Dunaja končí v Nemecku, na kanáli Rýn – Mohan – Dunaj, ktorý rieku spája so severom Európy.
Rok výroby: 2013
Dátum lokálnej premiéry: 11. jún 2014
Krajina pôvodu:
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v kine Danubius v Šturove. |
A Párkányi Danúbius mozi internetes jegyvásárlás, és –foglalásának általános érvényű feltételei. |
Kúpa vstupeniek Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť. |
A jegy vásárlása Abban az esetben, ha az internetes vásárlás során a vételár leírásra megtörtént, de a jegy nem mutatkozott, a panaszt a szolgáltatás elmaradása miatt az ügyletet végző pénzintézettel szemben kell érvényesíteni. Az ilyen panaszt a multimozikat üzemeltető Ukážková s.r.o. nem tudja megoldani. Az interneten keresztül vásárló feltétel nélkül elfogadja és alkalmazkodik ezen üzleti feltételek összes rendeletéhez. |
Rezervácia vstupeniek Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, tak prevádzkovateľ kina môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni kina a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom kina za účelom kontroly. Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou kina. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina. |
A jegy foglalása A megrendelő tudatosítja, hogy a foglalás nem kötelező erejű, ha a jegy az előadás megkezdése előtt meghatározott ideig nem kerül átvételre, az üzemeltető értékesítheti a megrendelő értesítése nélkül. A határidő a foglalási rendszerben történő rendelés után azonnal, egyúttal email-ben is a megrendelő tudomására van hozva. A jegyet a megrendelő a mozi pénztárában veheti át a foglalás variáns jele, vagy a foglaláskor megadott adatok ismertetése után. A megrendelő a mozi alkalmazottai részéről felszólítható ellenőrzés céljából szem& eacute;lyi okmányok felmutatására . A megrendelő tudomásul veszi és feltétel nélkül egyetért az általa megadott adatok rendszerben való tárolásával későbbi, a mozi üzemeltetője, vagy alkalmazottja által történő kapcsolatfelvevés céljából. Egyben tudomásul veszi és egyetért, hogy a többszöri át nem vett, visszavonatlan megrendelés esetén a következő foglalás visszautasítható. A foglalás lemondható a mozi pénztárában személyesen vagy telefonon. |
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA: Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek do kina zákazníkom. |
Záró rendelet: Az üzleti feltételek a vétel vagy foglalás napján lépnek életbe. |
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.